Přehled nad interními požadavky
Aplikace HelpDesk vám usnadní proces při zadávání interních požadavků v rámci společnosti. Účelem aplikace je usnadnit řešení problémů jakéhokoli druhu a jejich následné přiřazování konkrétním zaměstnancům, kteří se mají daným požadavkem zabývat. Díky strukturovanosti aplikace se zaměstnanci zapojí do řešení problémů rychleji a budou se v jednotlivých požadavcích dobře orientovat.
Představení aplikace HelpDesk
Ten, kdo zadává nový požadavek může při zadávání přiřadit i konkrétní oddělení, kterého se daný požadavek týká (IT, BOZP apod.). Kromě toho je možné zvolit i prioritu, dle které se bude lišit rychlost vyřešení daného problému. Požadavek je možné přiřadit konkrétnímu zaměstnanci a samozřejmostí je kontrola stavu řešení. O celém průběhu řešení požadavku je jeho autor informován formou emailových upozornění.
V aplikaci můžete libovolně filtrovat dle stavu řešení, dle oddělení, případně dle názvu požadavku.
Více se o aplikaci dozvíte na našem E-shopu, kde ji můžete poptat nebo rovnou zakoupit.