Příjem servisní zakázky, až po její vyřízení
Aplikace pro všechny firmy poskytující servis zařízení v terénu/u zákazníka.
Základem aplikace je evidence kontaktů/zákazníků a k nim vázaných servisních zakázek, včetně evidence práce na zakázkách dle Vašich postupů od příjmu zakázky po její vyřízení.
Díky aplikaci neztratíte přehled nad jednotlivými servisními zakázkami a ke každému zákazníkovi budete mít evidovanou historii servisu.
Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled jednotlivých servisních zakázek na daný den či týden. Můžete si v aplikaci vyfiltrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.
Aplikace funguje na jakémkoli zařízení takže je technik schopen do aplikace vše jednoduše zadat a vygenerovat servisní protokol, přímo na místě u zákazníka.
Zadávání do systému je rychlé a intuitivní. V případě zadávání zákazníků které mají IČO, stačí zadat název firmy a zbylá data se automaticky vyplní sama z databáze Ares.
Udělejte dojem na své zákazníky
- Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled otevřených a budoucích servisních zakázek.
- Aplikace umožňuje filtrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.
- V aplikaci je možné přizpůsobit, co který zaměstnanec uvidí a kam bude mít přístup.
- Napříč celou aplikací funguje rychlé vyhledávání.
- Po záznamu celé zakázky aplikace vše přepočítá a vypočítá celkovou cenu -> bere v potaz i informace ze servisní smlouvy, pokud je s daným zákazníkem podepsána.
- Součástky, které technik použije se automaticky odečítají ze skladové evidence. Emailové upozornění na nízký počet kusů produktu na skladě.
- Aplikaci lze synchronizovat s Outlookem, odkud se pak propisují schůzky a úkoly.
Ještě více se o aplikaci dozvíte na našem E-shopu, kde ji můžete poptat nebo rovnou zakoupit.