Efektivní zápisy ze schůzek
Udělat přehledné zápisy z porad či schůzek a rozdělit úkoly, které z nich vyplývají je mnohdy oříšek. Často se zápisy uloží někam, kde už je nikdo nenajde, úkoly se nepřidělí konkrétním osobám, takže je nikdo nevyřeší nebo se na ně prostě zapomene.
Tomu je konec! Pořiďte si naši aplikaci, díky které vytvoříte zápis ze schůzky, porady či jednání efektivně, rychle a přístupně pro každého účastníka. Díky aplikaci pro efektivní zápisy ze schůzek uděláte v průběhu schůzky rychlý zápis, do kterého můžete jednoduše vložit fotografie pořízené na místě či využít bílou tabuli pro uchování aktuálních nápadů, které je nejlepší nakreslit.
Zároveň můžete ihned přidělit úkoly, které ze schůzky vyplývají a vybrat Planner, do kterého je přiřadíte. Celý zápis pak můžete uložit do příslušného OneNote bloku, tak aby k němu měli příslušné osoby přístup.
Více se o aplikaci dozvíte na našem E-shopu, kde ji můžete poptat nebo rovnou zakoupit.